Գարուն բերող ծիծեռնակը

Լինում է, չի լինում մի ծիծեռնակ։ Այս ծիծեռնակը շատ է սիրում գարունը։ Նա միշտ գարնանը իրեն բույն է շինում։ Ծիծեռնակին մոտենում է մի տղա։

-Բարև ծիծեռնակ ,- ասաց տղան ։

-Բարև ,-ասաց ծիծեռնակը։

-Իսկ դու գարուն բերող ծիծեռնա՞կն ես ,-հարցրեց տղան ։

-Այո՛, ես եմ ,-պատասխանեց ծիծեռնակը։

-Արի ինձ հետ ,-ասաց տղան ։

-Գնացինք ,-ասաց ծիծեռնակը։

-Մի մեծ քաղաք կա ,-ասաց տղան,-այնտեղ բոլոր մարդիկ տխուր են, այնտեղ գարուն չկա, դու կարո՞ղ ես նրանց համար էլ գարուն բերել,- հարցրեց տղան։

-Այո՛, կարող եմ ,-պատասխանեց ծիծիեռնակը։

Ծիծեռնակը անցավ այդ քաղաքի վերևով և տեսավ, թե ինչ մռայլ է ամեն ինչ, չորացած ու տեսավ տխրում մարդկանց։

Ծիծեռնակը գլխի ընկավ , թե ինչ պետք է անի, որոշեց մարդկանց ուրախացնել և գարուն բերել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *