Թանգարանում․․․

Ողջույն, ես Ալեքսն եմ։ Հիմա ես ձեզ կներկայացնեմ մի քանի կանոն, որոնց պետք է հետևել թանգարանում գտնվելիս։

  • Տղաները պետք է անպայման հանեն գլխարկները
  • Պետք է ցածր խոսել, որպեսզի թանգարանի մյուս այցելուներին չխանգարենք։
  • Աշխատել շատ հարցեր տալ թանգարանի աշխատակիցներին, քանի որ դու հետաքրքրասեր ես և եկել ես թանգարան նոր բան իմանալու։
  • Անջատել բջջային հեռաախոսը։
  • Զգույշ լինել ցուցանմուշների մոտ, ձեռք չտալ , եթե հատուկ թույլտվություն չկա։
  • Եթե ուսապարկով եք, ուշադիր լինել , որ ոչնչի չդիպչես և չկոտրես։
  • Թանգարանում մաստակ չեն ծամում, ոչինչ չեն ուտում։
  • Եթե ձեռքդ աղբ կա, դիր պայուսակդ կամ գրպանդ կամ նետիր մոտակա աղբամանը։
  • Կեղտոտ կոշիկներով չմտնել ներս։
  • Հետևել խմբին և ուսուցչին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *