Չորրորդ դասարանի ելքի ստուգատես

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բովանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրված տարբերակ

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թեոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակվ: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշենիրենց պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

  • 1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:

Իմ սիրելի վայրը դասարանն է։

Տեղադրի՛ր լուսանկարներ։

  • 2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։

Իմ սիրելի նախագիծը ածականն և գոյականն է։

  • Կցի՛ր նաև հղումը։

Ածական,գոյական – Ալեքսեյ Ստեփանյանի բլոգ (edublogs.org)

  • Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։

Մանի անունով շունը, Հարի պոտեր։

  • Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։

Ոսումնական գարուն – Ալեքսեյ Ստեփանյանի բլոգ (edublogs.org)

  • 4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը,

Գարի պոտեր։

  • հեղինակի անունը։

Ջոուան Քրիստոֆեր Ռոուլինգ

  • Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Փոխեցին գլուխները։

Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան։

Իմ ընկերոջ անունը Վազգեն է։ Նա սիրրում է խաղալ շախմատ, վազել։ Նա սիրում է կարմիր գույնը։ Նա բարձրահասակ է։ Նա ունի երկար մազեր։

Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։

Ես կինո-ֆոտո դասի ժամանակ նկարել եմ տարբեր նկարներ հեռախոսով։ Այնտեղ շատ հավես է անցնում։

Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում։

Ես ընտրել եմ կինո-ֆոտո ընտրություն։ Ուսուցիչը ընկեր Լենան է։ Մենք աշխատում ենք հեռախոսներով և լուսանկարներ ենք նկարում։

  • Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

Նոր ընկերներ կգտնեմ։

  • 10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։

Ես սկսել եմ շատ լավ սովորել մայրենի։

  • ․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:
  • Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․

Ինչ հետաքրքիր գիրք ունես։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/

Ստեղծագործական աշխատանք

Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

  • Հորինի՛ր պատմություն.
    • Ա և Բ խմբի բառերով կազմի՛ր բառակապակցություններ:Ընտրի՛ր դրանցից որևէ մեկը և դարձրու՛ վերնագիր:Այդ վերնագրով մի հեքիաթ հորինիր և հրապարակի՛ր բլոգում:Չմոռանաս նկարել հորինածդ պատմությունը և նկարը նույնպես հրապարակել բլոգում՝ պատմության հետ միասին:
    Ա․ ամաչկոտ, հուզված, հոգնած, լուսավոր, ճաշոտ, քաղցր
    Բ․ գլուխ, նապաստակ, աթոռ, կրիա, արջուկ, ժամացույց

Ամաչկոտ արջուկ

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

Բլոգի սպասարկում

Լրացրո՛ւ հարցաթերթը․ Ես կարողանում եմ․

1․ Ես ունեմ անհատական համակարգիչ։

Այո ես ունեմ իմ համակարգիչը։

2․ Իմ համակարգիչը լիցքավորում եմ ինքնուրույն։

Այո ես լիցքավորում եմ իմ համակարգիչը ինքնուրույն

3․ Կարողանում եմ աշխատել Word ծրագրով։

Այս ես կարողանում եմ։

4․ Կարողանում եմ աշխատել Paint ծրագրով։

Այո ես կարողանում եմ։

5․ Կարողանում եմ աշխատել P. Point ծրագրով։

Այո ես կարողանում եմ։

6. Կարողանում եմ հեռախոսով ձայնագրել։

Այո ես կարողանում եմ։

7․ Կարողանում եմ լուսանկարել։

Այո ես կարողանում եմ։

8. Կարողանում եմ տեսանյութ պատրաստել:

Այո ես կարողանում եմ։

9․ Իմ էլեկտրոնային փոստի հասցեն է՝

Aleqsey-Stepanyan@mskh.am

9․ Կարողանում եմ նամակներ կարդալ և գրել։

Այո ես կարողանում եմ։

10․ Կարողանում եմ կցորդները բեռնել, իմ նամակներին կցորդներ ավելացնել։

Այո ես կարողանում եմ։

11․Իմ բլոգի հասցեն է՝

Ալեքսեյ Ստեփանյան – Ալեքսեյ Ստեփանյանի բլոգ (edublogs.org)

12․ Իմ բլոգն ունի — բաժին: Թվարկեմ:

Ոչ ես չունեմ այդպես բաժին

  • Տեսանյութի միջոցով ներկայացրու քո բլոգը. ինչ բաժիններ ունի, քանի նյութ ունես հրապարակված, ներկայացրու 2-3 հրապարակում, որոնք քո կարծիքով քո բլոգի լավագույն հրապարակումներն են:

  • Տեսանյութի միջոցով ներկայացրու քոընկերներից մեկի բլոգը. ինչ բաժիններ ունի, քանի նյութ ունես հրապարակված, ներկայացրու 2 հրապարակում, որոնք քո կարծիքով ընկերոջդ բլոգի լավագույն հրապարակումներն են:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *